۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

ادامه درگیریها در تهران و سرپیچی بعضی از افراد پلیس از فرماندهان خود




: منابع خبری اصلاح طلبان تاکید کردند افراد پلیس از اجرای فرمان فرماندهان خود برای هدف قرار دادند معترضان سرپیچی کرده اند.
بر اساس گزارش پایگاه خبری" جرس " تعدادی از نیروهای پلیس زمانی که توسط فرماندهان خود تحت فشار قرارگرفتند تا به سمت معترضان تیراندازی کنند سعی کردند تیر هوایی شلیک کنند.
در همین حال شبکه تلويزيوني فرانس 24 اعلام کرد وزارت امورخارجه فرانسه در واکنش به درگيري هاي امروز در ايران با صدور بيانيه اي خشونت هاي خونين در اين کشور را محکوم کرد.
با وجود انتشار تصاویر متعددی از خشونت ها وجاری شدن خون برخی از معترضان در خیابان های تهران خبرگزاری های دولتی گزارش هایی که در مورد کشته وزخمی شدن برخی از مخالفان منتشر شده ، رد کردند.
خبرگزاری ایسنا به نقل از فرمانده پلیس تهران گفته است :" هیچ گزارشی درمورد کشته شدن افراد در تجمعات دریافت نکردیم."
در همین حال پایگاه خبری کلمه که اخبار میرحسین موسوی ومعترضان را منتشر می کند تاکید کرد خواهرزاده موسوی در اعتراضات امروز کشته شد.
براساس این گزارش " سید علی حبیبی موسوی خامنه خواهرزاده ۳۵ ساله مهندس موسوی ظهر امروز در نزدیکی خیابان آزادی از ناحیه کتف هدف گلوله قرار گرفت و بعد از انتقال به بیمارستان ابن سینا واقع در فلکه دوم صادقیه به شهادت رسید."
میرحسین موسوی و برخی شخصیت های سیاسی در بیمارستان ابن سینا حضور یافته اند.
همزمان با انتشار خبرکشته شدن خواهر زاده موسوی تعداد زیادی از هواداران وی در اطراف بيمارستان ابن سینا حضور یافتند.
همچنین نيروهاي بسيج ولباس شخصی به شکل چشمگیری در خيابان کاشاني در حال گشت زني هستند .
در همین حال گزارش هایی از برگزاری تجمع در میدان محسنی ( مادر ) وحضور گسترده ماموران امنیتی منتشر شده است .
همچنین ماموران يگان ويژه پلیس با تجهيزات کامل در چهار گوشه ميدان تجريش مستقر شده اند. و به عزادارانی که برای روشن کردن شمع در اطراف حرم امامزاده صالح حضور یافتند اجازه تردد ندادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر