۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

توهین نماینده تهران در مجلس، به ام المؤمنین عایشه صدیقه رضی الله عنها

به گزارش پایگاه اطلاع‏رسانی سنی آنلاین، آقای "مهدی کوچک‏زاده"، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، طی برنامه مناظره‏ای، به ام المؤمنین عایشه صدیقه، همسر پیامبر اسلام، جسارت نمود.
این نماینده مجلس که در قالب مناظره با آقای "علی شكوری‌راد"، عضو شورای مركزی جبهه مشاركت ایران اسلامی در نشست سراسري سالانه دفتر تحكيم وحدت(طيف شيراز) سخن می گفت، همسر پیامبر اسلام را - که قرآن مجید از آنان با عنوان «أمهات المؤمنین»؛ (مادران مؤمنین) یاد نموده است - منحرف خوانده و به مقام شامخ ایشان جسارت کرد.
این جسارت پس از آن صورت می گیرد که مدتی قبل، نشریه "وطن امروز"، )مورخه؛ شنبه 17/11/88)، نیز به ساحت مقدس ام المؤمنین حضرت عائشه صدیقه رضی الله عنها، اهانت کرده بود که این اقدام نشریه، با اعتراض شدید از سوی علما و روحانیون اهل سنت و نیز اعتراض نمایندگان اهل سنت در مجلس شورای اسلامی، در قالب بیانیه‏ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد، مواجه شد؛ اما آقای کوچک‏زاده که خود نیز از نمایندگان مجلس است، بدون توجه به این هشدارها، اعتراض‏ها و انتقادات، به مقام شامخ أمهات‏المؤمنین جسارت می‏کند.
آقای کوچک‏زاده و افرادی از این قبیل باید بدانند که در تحلیل مسایل سیاسی روز و قضاوت در مورد افراد و احزاب سیاسی عصر حاضر، به هیچ وجه نباید آنها را با بزرگان صدر اسلام مخصوصاً صحابه گرامی آنحضرت صلی الله علیه وسلم، که مناره‏های هدایت بشمار می آیند، مقایسه نمود؛ زیرا [چه نسبت خاک را با عالم پاک!].
پایگاه اطلاع رسانی سنی انلاين ضمن محکوم کردن این اقدام، از مسئولین محترم انتظار دارد تا جلوی هر برنامه‏ای را که به نوعی جسارت به مقدسات گروهی را در پی داشته باشد و به وحدت اسلامی لطمه می زند، بگیرند.

سنی نیوز _ سیاوش راد : این است راه و روش منادیان وحدت . به مادر تمامی مومنان روی زمین ، محبوبترین زنان پیغمبر بعد از خدیجه و کسی که الله متعال در پاکی و برائت وی 10 آیه را نازل نمود ، و کسی که پیامبر اعظم در حجره و آغوش وی جان سپرد و فقها و علمای بعد از وی همگی مدیون علم و فقه و حکمتش می باشند ، چنین تهمتها و گزافه گوییهایی را روا میدارند .
نه بخدا قسم هر که مادرمان را تهمت و ناسزا گوید هرگز مومن و مسلمان نیست زیرا او تکذیب کننده قرآن و آیات مبارکه سوره نور (از 11 تا 21) می باشد و ما هرگز حاضر نیستیم با چنین کسانی وحدت داشته باشیم .
مگر چنین چیزی ممکن می باشد که شخصی مادر تو را به بدترین ویژگی و اخلاق توصیف کند سپس ادعای برادری و محبت تو را نماید.
اینگونه بی افسارگسیخته صحبت کردن در مورد بهترین انسانها بعد از انبیاء تنها هنگامی از این مدعیان وحدت سرمیزند که اصل مهم دین خود را که همانا تقیه (در مقابل اهل سنت) می باشد از یاد برده باشند زیرا این عقیده و اساس دین رافضه صفوی می باشد و این مردک و امثال وی چیز جدیدی را نمی گویند تنها آنها نفاق خود را در بیان عقیده شوم و تکفیری خود کنار گداشته و کفر خود را به صراحت بیان و اظهار می کنند که این به سود ما مسلمانان است زیرا نقاب از چهره بازیگران نقشهای مهم این سناریوی رافضی صفوی مجوسی برداشته خواهد شد و اهل سنت و جماعت ( بخصوص کسانی که به وحدت با اینها خوشبینند ) به ماهیت حقیقی آنها پی خواهند برد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر