۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

نسل کشی اهل سنت و بلوچ


نسل کشی اهل سنت و بلوچ رژیم ولایت فقیه در مقابل چشمان جهانیان در حال نسل کشی مردم اهل سنت ایران است. طبق کنوانسیون منع ومجازات جرم نسل کشی مصوب سازمان ملل متحد نابود کردن بخش یا تمامیت یک ملت،قوم،گروه نژادی یا مذهبی یک جرم قابل تعقیب وغیر قابل چشم پوشی است.
طبق ماده 18اعلامیه جهانی حقوق بشر،هر کس حق دارد که از ازادی فکر،وجدان ومذهب بهره مند شود در حالی که رژیم ولایت فقیه در حال خشکاندن ریشه اهل سنت و اقلیتها در مرزهای جغرافیای ایران بویژه بلوچستان است. این بار رژیم ولایت فقیه تعدادی از جوانان بلوچ را به خاطر حق خواهیشان و دفاع از عقیده و مردم اعدام می کند ، بله این رژیم یک سیاست را دنبال میکند و آن پاک سازی ایران از غیر فارس وغیر شیعه می باشد. گزارشهای رسیده از زندانهای بلوچستان حکایت ازاعدام صدها ویا هزاران جوان اهل سنت در طی یک سال گذشته را دارد رژیم با این اعدامها در پی نسل کشی مردم اهل سنت و بلوچ می باشد ،برخی زندانیان در زاهدان می گویند که ماموران رژیم روزانه به زندانها آمده و چندین جوان را انتخاب کرده و برای اعدام می برند و هیچ کس از این اعدام ها با خبر نمی شود و حتی خانواده های اعدامیان مورد تهدید قرار می گیرند که در مورد اعدام چیزی نگویند و بسا که خانواده ها هم تا مدتها از اعدام فرزندان خود بی اطلاع هستند. جامعه جهانی باید متوجه شگردهای وحشیانه رژیم ولایت فقیه شود و بداند که اینجا قانونی وجود ندارد که بتوان گزارشهای دقیق از اعدامیان داد زیرا که رژیم ولایت فقیه در خفا دست به چنین جنایاتی می زند و اجازه انتشار این اخبار را نمی دهد.
سازمانهای بین المللی و جامعه جهانی باید در برابر نسل کشی جامعه اهلسنت و جوانان بلوچ بایستد و جوانان و اندیشمندان اهلسنت باید سعی در افشای جنایات رژیم نمایند و چهره کریه و وحشتناک رژیم را برای جهانیان نشان دهند
اوای بلوچ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر